2014年10月30日星期四

率先玩 ! 海洋公園哈佬喂全日祭2014


20140921_193504 GR001472

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

對比起上年,我覺得今年海洋公園哈佬喂全日祭好有驚喜,點解?
  • 一張飛全日任玩
  • 演員們好賣力,絕對唔似上年咁Hea
  • 無論係造型同嘩鬼陣容猶勝上年
  • 今年有7間鬼屋,比上年多2間
  • 鬼屋佈置用心,有2間鬼屋仲起5pm前及後各有主題,「日間開心」、「夜晚驚心」2種同體驗
  • 鬼屋有分1-5級驚嚇指數(愈高指數愈刺激),大家悉隨尊便
  • 新加入極限級H14瘋人院,玩之前要做一個詳列驚恐過敏紀錄,選項包括「蟲、血、內臟、頭髮、觸電、幽閉恐懼」等,比OP為你訂造驚嚇體驗(大家要留意,玩呢個鬼屋係需要上網預約)
由於哈佬喂仲未正式開放比大眾,所以排隊時間唔多,15分鐘內就可以玩啦!
講下今年鬼屋:
  1. H14(驚嚇指數:6極限級)
  2. 中式恐怖嘅「萬壽終醫館」(驚嚇指數:5)
  3. 以本地恐怖電影《殭屍》為藍本嘅鬼屋「殭屍LIVE」(驚嚇指數:5)
  4. 可供參加者自拍驚悚表情嘅「奧屍卡製片廠」5pm後(驚嚇指數:4) 、「星魅片廠」5pm前(驚嚇指數:1)
  5. 森林慌塚5pm後(驚嚇指數:4)、神話森林5pm前(驚嚇指數:1)
  6. 以江戶時代日本庭園為背景嘅「東瀛魔界遊」驚嚇指數:1)
  7. 多啦A夢為主題嘅哈囉喂派對 (驚嚇指數:1)
20140921_192317

20140921_153539


玩完咁多個鬼屋,我就最鍾意「殭屍LIVE」同「奧屍卡製片廠」(我怕活蟲,所以唔敢玩H14,因為都幾嘔心),我自己就覺得「殭屍LIVE」佈置真係幾好,起咁多個鬼屋入面呢個最有Feel。
而同一個地方嘅「奧屍卡製片廠」/「星魅片廠」就最有趣,玩完「星魅片廠」(5pm前)可以透過QR Code download一段自己係主角嘅短片,而5pm後嘅「奧屍卡製片廠」,玩完就可以起exit睇返自己起入面玩梗嘅情況,大家玩完記得唔好錯過,準備用手影拍返你嘅片段啦!(同場仲有自拍器租用,玩完可以拎返自己驚嚇過程)


20140921_214625

留意出口位啦!
玩「東瀛魔界遊」大家準備好相機,入到去可以同大把鬼影相架。


GR001477


GR001445

GR001463


玩足大半日,今年嘅哈佬喂好值得推介。介紹住咁多先,留返D新鮮感比大家啦!


GR001527


GR001524


GR001521


GR001467


萬壽終醫館有一小段要分開男女行,大家注意啦!如果得自己一個,就要向前後求救啦!由於同行得我一個女仔,於是我就向前面唔識的女仔求救,佢好好人地拖住我玩!


GR001393


20140921_170415



除咗鬼屋,仲有Show睇


20140921_212051


20140921_160742
 

同場有Halloween食品

小插曲:你估下玩鬼屋最怕係咩? 竟然係玩「森林慌塚」周「東瀛魔界遊」時,突然有著黑Tee工作人員(唔係鬼)迎面出入,都幾爆笑。我地對望而笑,工作人員A仲話:「最恐怖唔係撞鬼,而係見到工作人員呀!」 如果OP 注意一下呢點就仲好啦!


GR001434

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

沒有留言:

發佈留言