2014年10月30日星期四

【G遊記】台灣便利店零食大公開2014

小G真係好鍾意台灣,由2007 至2014 Total 去咗6次台灣 ,而每次去台灣,無論出酒店門口、返酒店前,總會去便利店行個圈,睇下有咩零食可以補給。

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

台灣便利店零食,你會諗起咩呢?

IMG_20141005_214119

我同大部份朋友就會起7-11嘅溫泉蛋(上圖右),無論做早餐或者宵夜都對胃口。呢包溫泉蛋一袋有2粒(NT38),入口好有糖心嘅感覺,我自己就鍾意用佢當宵夜啦。我曾經起九龍城台灣食品店見過,竟然賣HK$40!所以每次去,總會買嚟過口癮。

20141011_214859

其次,我起台灣差唔多日日都會買麥香綠茶(NT10),3年前第一次試飲之後就愛上咗呢包微甜、帶小麥香味嘅綠茶。雖然便利店飲品選擇好多,但佢由始而終都係我唯一至愛。除咗綠茶,佢仲有紅色包裝嘅麥香紅茶。

20141011_214917

而另一款必買嘅飲品就係台灣啤酒,其實我無飲酒習慣,但一場嚟到台灣,同朋友自然想試多D,於是每晚返酒店,就會習慣買一罐台灣啤酒,原味台灣啤酒我就唔鍾意啦,實在太苦啦!但就鍾情佢嘅水果味,分別有:芒果、菠蘿、葡萄、檸檬,而呢一罐青梅應該係新口味?因為我2月去台中時無見過。我自己就最鍾意葡萄味。

20141006_185216

講開飲品,可口可樂台灣版都引起我注意。起香港行過超市的話,都知道可口可樂有Share a Coke呢一個宣傳,人人都四出搵屬於自己嘅人名可樂。而嚟到台灣,佢就出咗年份版受同悄悄話版(圖一左),年份版就可以Scan上面QR Code聽屬於個個年份嘅歌,而悄悄話版就係飲完支可樂就會見到隱藏起上面嘅文字。而我就每樣都買咗支。

20141008_175521

台版可樂好懷舊

20141011_214746

至於零食方面,我最鍾意7-11梅子味大V厚切薯片,酸酸地再加上波浪口感,愈食愈停唔到口,佢又係我次次必買之一。

20141011_214820

第2樣要介紹就係可樂果,佢係豌豆酥,我最鍾意係辣味,又係好惹味。

20141011_214654

第3樣要介紹就係中華甜愛玉,由於我對檸檬愛玉情有獨鍾,所以起7-11見到佢買嚟一試,JELLY口感,甜甜地,當甜品唔錯。如果要帶返香港,記得佢吾可以Hand carry架!

20141011_214535

之後就要介紹海苔夾心,用海苔夾住d瓜子、杏仁,口感脆脆,好香口。

20141017_142605

而另一款就係比菲多益生菌軟糖。試佢係因為佢出品嘅大支台版益力多,台灣人話只要一飲佢,便便就好暢順。而我就無飲呢支益力多,反而係試咗佢出品嘅軟糖,好Q好軟,唔會太甜,食落都唔錯。
介紹咗幾款台灣出品,就要介紹D 海外產品但起香港無見過嘅零食。

20141011_214838

IMG-20141010-WA0001

藍色M&M – 呢個係香港無嘅香草冰淇淋味,藍白包裝真係好靚,食落口其實有D似雲哩拿。起2月到台中之時,佢有出過一隻情人節粉紅色版(野莓味),又係香港無嘅,我就比較鍾意野莓味多D。

20141010_113818

日本出嘅雷神朱古力 – 起年頭比人勁掃,仲要係一盒盒咁掃。我起收銀機前見到最後一包,佢係朱古力餅再包住一層朱古力,有D 似Oreo,都幾好味。但上星期比我見到759有小包裝。

20141011_214559


板神朱古力 –雷神個fd? 未食,買來一試。

20141011_214547


六色果汁店 – 我對呢類糖特別有感情,都係想買來一試。

其實台灣便利店真係好好行,咩都有得買,行到累仲可以入去坐下或者借個洗手間(台灣有d較大便利店附設洗手間),如果下次你去台灣,記得入去行下,包你搵到驚喜!


請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

沒有留言:

發佈留言