2014年10月30日星期四

【G遊記】細界真細小小小、小得真奇妙妙妙 – 台北袖珍博物館


旅行的意義不止於遊覽景點,而是從中發掘新的思維態度"– Henry Miller(美國作家)

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

月初到咗台北Hea遊,由於去過台北好多次,所以要玩嘅都7788,要諗玩d咩,真係有少少傷腦筋。
所以今次就轉換另一角度,用巨人嘅身份,睇睇呢個小小小細界 – 台北袖珍博物館。


20141007_151752


博物館內尋訪世界各地網羅一流袖珍藝術大師作品,擁有排名世界級的收藏規模,包羅萬象的袖珍精品經過組合佈置後,主題作品目前展出約兩百餘件,主要有呈現整座建築內外佈置的娃娃屋(Dollhouse)、各種房間精緻寫照的夢幻屋盒(Roombox),趣味創意的主題作品等。

嚟到呢個小小小細界,真係令我嘆為觀止,入面d 展品真係好靚,每一件慢慢去欣賞,都可以慢慢消磨時間。博物館入面有3樣世界最袖珍嘅展品一定要搵,分別係:世界最袖珍電視機、世界最袖珍皮草、世界最袖珍chanel手袋,如果你好眼力,又夠耐性,一定唔難發現!如果你有宗教信仰,不妨去買返本世界最袖珍聖經珍藏啦。
比部份相片大家欣賞一下!

3

1

222

PA070811


世界最袖珍電視機(太迷你,好難影清楚D)


PA070814


PA070818

我最鍾意呢2件展品,真係好靚呀! 世界最袖珍皮草、世界最袖珍chanel手袋。

PA070866

白金漢宮某一角落

PA070859

PA070846

PA070840

PA070835

PA070826

PA070813

PA070802


PA070781


就正如Henry Miller話:從旅行中發掘新的思維態度,有時生活的確比太多框框自己,何不用另一個角度出發、再細思?生活太煩忙,粗枝大葉的時間何其多,不如靜下來細心留意生活的美好吧!

地址:台北市10489建國北路一段96號B1
詳情:http://www.mmot.com.tw/transportation.php

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

【G遊記】台灣便利店零食大公開2014

小G真係好鍾意台灣,由2007 至2014 Total 去咗6次台灣 ,而每次去台灣,無論出酒店門口、返酒店前,總會去便利店行個圈,睇下有咩零食可以補給。

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

台灣便利店零食,你會諗起咩呢?

IMG_20141005_214119

我同大部份朋友就會起7-11嘅溫泉蛋(上圖右),無論做早餐或者宵夜都對胃口。呢包溫泉蛋一袋有2粒(NT38),入口好有糖心嘅感覺,我自己就鍾意用佢當宵夜啦。我曾經起九龍城台灣食品店見過,竟然賣HK$40!所以每次去,總會買嚟過口癮。

20141011_214859

其次,我起台灣差唔多日日都會買麥香綠茶(NT10),3年前第一次試飲之後就愛上咗呢包微甜、帶小麥香味嘅綠茶。雖然便利店飲品選擇好多,但佢由始而終都係我唯一至愛。除咗綠茶,佢仲有紅色包裝嘅麥香紅茶。

20141011_214917

而另一款必買嘅飲品就係台灣啤酒,其實我無飲酒習慣,但一場嚟到台灣,同朋友自然想試多D,於是每晚返酒店,就會習慣買一罐台灣啤酒,原味台灣啤酒我就唔鍾意啦,實在太苦啦!但就鍾情佢嘅水果味,分別有:芒果、菠蘿、葡萄、檸檬,而呢一罐青梅應該係新口味?因為我2月去台中時無見過。我自己就最鍾意葡萄味。

20141006_185216

講開飲品,可口可樂台灣版都引起我注意。起香港行過超市的話,都知道可口可樂有Share a Coke呢一個宣傳,人人都四出搵屬於自己嘅人名可樂。而嚟到台灣,佢就出咗年份版受同悄悄話版(圖一左),年份版就可以Scan上面QR Code聽屬於個個年份嘅歌,而悄悄話版就係飲完支可樂就會見到隱藏起上面嘅文字。而我就每樣都買咗支。

20141008_175521

台版可樂好懷舊

20141011_214746

至於零食方面,我最鍾意7-11梅子味大V厚切薯片,酸酸地再加上波浪口感,愈食愈停唔到口,佢又係我次次必買之一。

20141011_214820

第2樣要介紹就係可樂果,佢係豌豆酥,我最鍾意係辣味,又係好惹味。

20141011_214654

第3樣要介紹就係中華甜愛玉,由於我對檸檬愛玉情有獨鍾,所以起7-11見到佢買嚟一試,JELLY口感,甜甜地,當甜品唔錯。如果要帶返香港,記得佢吾可以Hand carry架!

20141011_214535

之後就要介紹海苔夾心,用海苔夾住d瓜子、杏仁,口感脆脆,好香口。

20141017_142605

而另一款就係比菲多益生菌軟糖。試佢係因為佢出品嘅大支台版益力多,台灣人話只要一飲佢,便便就好暢順。而我就無飲呢支益力多,反而係試咗佢出品嘅軟糖,好Q好軟,唔會太甜,食落都唔錯。
介紹咗幾款台灣出品,就要介紹D 海外產品但起香港無見過嘅零食。

20141011_214838

IMG-20141010-WA0001

藍色M&M – 呢個係香港無嘅香草冰淇淋味,藍白包裝真係好靚,食落口其實有D似雲哩拿。起2月到台中之時,佢有出過一隻情人節粉紅色版(野莓味),又係香港無嘅,我就比較鍾意野莓味多D。

20141010_113818

日本出嘅雷神朱古力 – 起年頭比人勁掃,仲要係一盒盒咁掃。我起收銀機前見到最後一包,佢係朱古力餅再包住一層朱古力,有D 似Oreo,都幾好味。但上星期比我見到759有小包裝。

20141011_214559


板神朱古力 –雷神個fd? 未食,買來一試。

20141011_214547


六色果汁店 – 我對呢類糖特別有感情,都係想買來一試。

其實台灣便利店真係好好行,咩都有得買,行到累仲可以入去坐下或者借個洗手間(台灣有d較大便利店附設洗手間),如果下次你去台灣,記得入去行下,包你搵到驚喜!


請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

【G遊記】台灣美妝大公開 2014‧秋物推介

10月去台灣真係好合適,不單天氣好,而且又屬於淡季,所以我過往3次去台北都係起10月。

請給我一個 like :) Thanks!
 My Facebook Lazy G.Lazy Place

提起台灣,除咗美食之外,貪靚嘅我就第一時間諗起台灣美妝,點解?因為:「平、靚、正」! 雖然韓國美妝仍然係首選,但台灣出品都唔可以忽視,尤其係面膜。由於我係一個面膜狂,差唔多每晚都要敷過先安樂,朋友問我點解皮膚唔錯,我諗都係因為勤用面膜。

6月去韓國買嘅面膜用得7788,所以今次我就主力入手紙面膜,早起2,3年前,韓國面膜未係主流之時,我主要用台灣面膜,牌子分別用:我的美麗日記、森田、Dr.Wu、自白肌、Sexy Look、1028、Annie’s Way、寶藝,但經過比較之後,紙面膜首選一定係森田、其次就係Sexy Look,而清潔Gel Mask首選係Annie’s Way,佢去黑頭粉刺功效真係好好。

同大家介紹我今次嘅戰利品 – 2014 秋 ‧ 台灣美妝大公開



20141011_141405

阿原 YUAN
相信好多人都識,佢主要出售天然手工肥皂,有不同美肌效果。受朋友所托,買了一塊檸檬,而佢2款「水潤、月白」分別係佢熱賣NO.1 & 2,朋友話用完佢塊檸檬,皮膚好滑,毛孔都細咗,所以我就買哂比自己試啦。雖然香港都有專門店,但有留意嘅話就知道香港賣得好貴。如果你有興趣,建議起機場買,因為每塊平NT 15-20不等。

檸檬 NT 300 水潤 NT 330 月白 NT330
有興趣可參考佢地Facebook https://www.facebook.com/yuansoap


20141011_141550


寶藝酵素冷膜 NT299(250g / 康是美)
之前有用另一牌子同類嘅Mask(Beauty DIY),一向都知呢個牌子好Hit,今次就買來一試,據朋友講,亮白效果唔錯。


20141011_142218


森田藥粧 Mask Box Set (NT 385/22片 / Watson)
呢個Box Set係限量,買20片送多2片,呢個牌子我用左4年,佢係醫生品牌,用咗咁耐無出現敏感,保水、美白效果唔錯。而呢一盒有4款效果:「集中保濕原液、集中潤白原液、高保濕菁華露、全嫩白菁華露」,除返開每片都係NT17.5,日日用都唔會肉痛。


20141011_142041

20141011_142430

Sexy Look黑面膜禮盒(NT385/16片/桃園機場T2昇恒昌)

另一隻要介紹牌子係Sexy Look黑面膜,佢吸引我係佢包裝,當然啦,佢功效都要好用先會得我歡心。呢一盒BOX SET分別有3款功效:「深層水嫩、深層亮白、深層修護」,其中一片係送嘅全效嫩白面加頸膜。呢塊面膜敷個時真係好型,即使係男仔敷都唔怕比人笑老土,佢保水功效都唔錯,但由於係棉布關係,佢比森田厚少少。 計返開佢貴少少,但都只係NT $24 一片。

佢仲有款5片裝(NT299 買1盒送1盒/康是美)


20141011_142048


1028 深V Mask(NT 299 85折/3片/Watson)

20141011_141420


認識呢個Mask係因為佢品牌創辦人小凱老師(好靚仔,有d似金城武),之前朋友買比我試,佢v面提升效果真係唔錯,效果即時見到,都好保濕。但當然要keep住用先可以long-lasting。85折之後係NT 255,即NT85 一片,比之前介紹2款貴,所以呢隻係間中用下。


20141011_141628


20141011_141745


1028奇幻延長羨睫毛膏組( NT699/85折/Watson)
1028除咗mask之外,我仲買咗呢set睫毛組,1套2支,1支係睫毛膏,1支係延長纖維,仲送左一把睫毛夾。可以令睫毛延長,想幾長有幾長,而佢就搵咗小S代言,屬於網上人氣好高嘅產品。


20141011_141916


20141011_142000


INTEDRATE 亮澤立體雙效眼影(NT 360/康是美)
屬於日本SHISEIDO副線,我次次去台灣都會買佢妝物,不單品質好,而且選擇多,價錢仲好大眾化。由此上次買嘅波波胭脂同眼影盒未用完,所以今次只係買咗呢盒新品,一半係粉一半係膏,方便又好用。可惜呢個牌子香港無啦,要去台灣嘅女子就唔好錯過啦。


20141011_141857


Biore 爽身粉濕巾 ( 忘記價錢/康是美)
我鍾意outdoor,但又好怕出汗笠痴痴,所以夏天一定要帶濕巾出街。Biore呢包就佢就爽身粉嘅效果,仲有香味,出汗之後用都幾爽,用後皮膚感覺有一習薄薄爽身粉咁。但如果你皮膚比較乾、易敏感就唔建議用啦。


20141011_141848


愛足台灣 (NT 129/6片/康是美)
睇包裝係唔係好似日本大熱嘅休足時間?老實,我覺得休足時間真係麻麻,不單唔夠黏力,清涼效果好唔long-lasting。睇電視見愛足台灣賣廣告,於是就買幾包試下。愛台嘅我,覺得佢應該唔錯掛..haha 呢d足部產品真係好岩去旅行用,行到腳痛,就可以拎1對出來貼下小腿,肌膚痛都可以馬上舒緩。


20141011_142845


HANAKA 花戀肌模特兒美足貼(NT 299/6片/86 Shop)
由於對日本休足時間太失望,所以2月去台中之時隨手買呢包試,點知一試不得了,用完覺得佢好好用,不但黏力夠,cooling舒緩肌肉痛效果好持久,訓覺用,第2日起身小腿痛都舒緩哂,所以第2日再入手7包。而家每當去旅行或行山腳痛,就會貼一對,效果真係好好。


20141011_145731


剔爽牙籤刷 (NT45/150支/Watson)
有去過鼎泰豐嘅話,有無留意佢d牙籤有咩特別呢?佢係一邊好似小刀、一邊好似刷咁。而呢隻牙籤就同鼎泰豐嘅相似,屋企人話好方便,可以保持牙齒清潔。暫時好似只見watson有。

美妝介紹差唔多,以下有少少心得:


20141011_142607


如果無咩時間行街,又或者無咩要求只係想買下mask的話,建議你可以起機場買,除咗價錢平少少之外,如果買滿指定價錢,仲會有贈品送。以上4盒Olay就係機場買mask送嘅。


20141011_142833


20141011_142708


除咗書,我都好鍾意睇台灣雜誌,如果細心留意,佢有時仲會送好多贈品,上圖就係我買雜誌送嘅。有眼線、lip gloss、粉底、shampoo、m巾、洗面、cream…… 所以有時間,不妨去7-11 8下,話唔定有suprise。

最最最後,介紹3個買妝物好地方比大家:

1. 西門丁美華泰,3層,勁大,價錢平,選擇種類好多。
2. 台北車站光南大批發 ,價錢平,但選擇種類唔多
3. 忠孝敦化頂好商場 ,入面有間宏賓,d日本妝物好新奇,有台版龍城之稱

其實台灣好用妝物真係好多,而今次只係集中介紹10月新買嘅妝物,太多我都介紹唔哂,下次有機會再推介多d啦。

下一篇就介紹下台灣7-11有咩好零食推介啦!請留意小G :)
請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

率先玩 ! 海洋公園哈佬喂全日祭2014


20140921_193504 GR001472

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

對比起上年,我覺得今年海洋公園哈佬喂全日祭好有驚喜,點解?
  • 一張飛全日任玩
  • 演員們好賣力,絕對唔似上年咁Hea
  • 無論係造型同嘩鬼陣容猶勝上年
  • 今年有7間鬼屋,比上年多2間
  • 鬼屋佈置用心,有2間鬼屋仲起5pm前及後各有主題,「日間開心」、「夜晚驚心」2種同體驗
  • 鬼屋有分1-5級驚嚇指數(愈高指數愈刺激),大家悉隨尊便
  • 新加入極限級H14瘋人院,玩之前要做一個詳列驚恐過敏紀錄,選項包括「蟲、血、內臟、頭髮、觸電、幽閉恐懼」等,比OP為你訂造驚嚇體驗(大家要留意,玩呢個鬼屋係需要上網預約)
由於哈佬喂仲未正式開放比大眾,所以排隊時間唔多,15分鐘內就可以玩啦!
講下今年鬼屋:
  1. H14(驚嚇指數:6極限級)
  2. 中式恐怖嘅「萬壽終醫館」(驚嚇指數:5)
  3. 以本地恐怖電影《殭屍》為藍本嘅鬼屋「殭屍LIVE」(驚嚇指數:5)
  4. 可供參加者自拍驚悚表情嘅「奧屍卡製片廠」5pm後(驚嚇指數:4) 、「星魅片廠」5pm前(驚嚇指數:1)
  5. 森林慌塚5pm後(驚嚇指數:4)、神話森林5pm前(驚嚇指數:1)
  6. 以江戶時代日本庭園為背景嘅「東瀛魔界遊」驚嚇指數:1)
  7. 多啦A夢為主題嘅哈囉喂派對 (驚嚇指數:1)
20140921_192317

20140921_153539


玩完咁多個鬼屋,我就最鍾意「殭屍LIVE」同「奧屍卡製片廠」(我怕活蟲,所以唔敢玩H14,因為都幾嘔心),我自己就覺得「殭屍LIVE」佈置真係幾好,起咁多個鬼屋入面呢個最有Feel。
而同一個地方嘅「奧屍卡製片廠」/「星魅片廠」就最有趣,玩完「星魅片廠」(5pm前)可以透過QR Code download一段自己係主角嘅短片,而5pm後嘅「奧屍卡製片廠」,玩完就可以起exit睇返自己起入面玩梗嘅情況,大家玩完記得唔好錯過,準備用手影拍返你嘅片段啦!(同場仲有自拍器租用,玩完可以拎返自己驚嚇過程)


20140921_214625

留意出口位啦!
玩「東瀛魔界遊」大家準備好相機,入到去可以同大把鬼影相架。


GR001477


GR001445

GR001463


玩足大半日,今年嘅哈佬喂好值得推介。介紹住咁多先,留返D新鮮感比大家啦!


GR001527


GR001524


GR001521


GR001467


萬壽終醫館有一小段要分開男女行,大家注意啦!如果得自己一個,就要向前後求救啦!由於同行得我一個女仔,於是我就向前面唔識的女仔求救,佢好好人地拖住我玩!


GR001393


20140921_170415



除咗鬼屋,仲有Show睇


20140921_212051


20140921_160742
 

同場有Halloween食品

小插曲:你估下玩鬼屋最怕係咩? 竟然係玩「森林慌塚」周「東瀛魔界遊」時,突然有著黑Tee工作人員(唔係鬼)迎面出入,都幾爆笑。我地對望而笑,工作人員A仲話:「最恐怖唔係撞鬼,而係見到工作人員呀!」 如果OP 注意一下呢點就仲好啦!


GR001434

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place