2014年7月10日星期四

【G遊記】窮遊首爾試住$300晚弘大民宿

上次貼咗5天首爾+南怡島行程之後,燒起咗好多朋友去首爾嘅心,個個都話要秋天跟住我咁坐地鐵去南怡島~ 哈,真係比面,只要花時間做下研究,其實真係唔難,而我都係第一次自己Plan首爾行程,仲無咩碌,好大滿足。
 




 每次去旅行,book完機票之後,就開始入手搵住宿啦。講得上窮遊首爾,除咗搶到平機票,住都要經濟又稱心。哈哈,呢個任務,search同考慮都用咗3日,當然係返工時忙裡偷閒、食lunch時搞啦。(扮乖!)


搵完幾間之後,就決定弘大SPACE TORRA,無論起地理、價錢、外觀、整潔上都合乎要求。 按我參考其他弘大住宿

 
點解?

地理  - 弘大站,機鐵直達,50mins就可以起仁川機場去到,唔洗怕塞車。而且好近弘大旺區,食(好多Café,燒烤店)、買(skincare)夜市、玩(trickeyes)、蒲(disco,pub)都好方便。

 

價錢  -  80000won(2人價) HK$600, 1$300晚,100000won (3人價)   HK$770, 1$260  (呢個係deluxe room,獨立washroom)  如果想再平d,有一d無獨立washroom嘅房,睇下自己需要去選啦。

 
外觀 – 3house6間房、有廚房自己整早餐、公眾電腦、公眾TV、比較簡單
 

 
    自己整簡單早餐

  公眾PC
 
 
整潔    Room service、房垃圾要自己執去大廳(要分類) washroom好細,企起度沖涼,我住room 5 但要用手拎起花灑,無得插起,有d累。整體都ok(以呢個價,岩唔太高要求,但又唔會話係dirty)


我住ROOM 5 (deluxe room,獨立washroom)

11小床,可以3人入住
 

 

房好簡單,但都算大,打開行李箱都仲有好多位行,岩女仔慢慢玩戰利品。

缺點係無Table,放唔到野,只得一小小塊木板起鏡下。

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

地理上都好方便,睇住地圖都好易搵到。

出弘大站EXIT 2,EXIT 3都可以,EXIT 2DEXIT 3D,仲有最重要係EXIT3有電梯,找行李上上落落呢點真係好重要!!

我就行EXIT 3,8mins,雖然網上話唔建議晚上行EXIT 3,但我地2個女仔晚上約11pm 行咗幾晚都感覺ok

 
Exit 3,一直向前行,之後請參考地圖,
 
 
 見到呢個小食店,左手邊就係啦!

 
SPACE TORAA主要用英文溝通,所以大家唔洗擔心。

9,10月有幾日紅假,大家會唔會考慮下去首爾玩呢?

住弘大真係唔錯架,又唔會太多人,岩唒鍾意慢活嘅你呀!

 
SPACE TORRA網址
 




 
喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :)
謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( < --- Click )