2014年4月16日星期三

【G遊記】親親草泥馬 ~ 台中月眉天馬牧場

草泥馬~ 草泥馬~~ 小G最鍾意就係草泥馬
貪佢個樣又呆又笨,好搞笑呀!!

Plan台中行程之時見到介紹眉天馬牧場當然唔可以錯過啦!
於是將行程安排起第4日,由台中火車站出發,坐到大甲站就要打的去啦(車費NT$250)


見到密麻麻嘅火車班次,真係頭痛呀




好喜歡小火車,好繽紛呀



先由台中去大甲,之後就要打的啦

坐咗約10分鐘的士之後,就嚟到月眉天馬牧場(入場費NT$250) ,其實除咗草泥馬之外,都無咩野好睇,入面仲有鱷魚、鸚鵡、牛、駝鳥、大烏龜、馬、蛇......

小G一落車,即狂奔去草泥馬區,但.......點解佢地比人剪哂D毛? 有少少怪相  XD





好啦,唔理咁多即刻餵佢地,點知佢地好狼死,食得好快,萬一你停手唔再餵,佢地仲跟你九條街,遇著隻脾氣差D嘅,仲會噴你口水,臭足成日架!

 草泥馬BB

 
 影咩呀?


 
原來草泥馬伙咁樣訓,好搞笑



大啖大啖咁食
 

 
因為有剪毛Show,所以身上的毛被剪成心心



 
 
鱷魚、鸚鵡都係草泥馬鄰居
 
其實月眉天馬牧場真係好細,如果唔係好鐘意草泥馬,都唔洗刻意去,因為入面真係無咩睇呢,基本上行一圈就玩完。玩咗一陣之後,就去大甲搵食了。



 
去咗好出名嘅裕珍馨買咗奶油酥餅同檸檬蛋糕,不過唔係我杯中茶,個檸檬仲令我好失望><
原來個片黃係朱古力,食落去好硬,蛋糕仲唔夠creamy
 
 
見去完大甲時間尚早,於是去埋高美濕地,因為睇台劇見過,睇日落真係好靚呀。
點知天公唔造美,去到好大霧大風,日落又無得睇,無咩心機影相。
 
 
要去高美濕地就先要去清水站,之後轉公車或的士,
不過公車班次好少,要去的話就要安排好火車同巴士接駁時間,
而的士就無呢個問題,不過平日好少車,都係有排等架。車費大約NT$250

 
天灰灰的

 
天氣唔好,日落不見了


 
 
當帶住失望心情離開,去到火車站之時,太陽先出現 ><
如果有機會,好想再去一次


喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :)
謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( < --- Click