2014年8月6日星期三

【G遊記】慢活Hea遊首爾三清洞

去首爾想感受一下藝術味道? 我就好鍾意新舊交融嘅三清洞。呢個小社區「藝味」甚濃,術道兩邊有好多café、coffee shop,仲有一d潮鋪,每一間小店分別代表唔同故事。如果你鍾意飲咖啡,就一定要去三清洞啦!

5

9

1

最吸引我嘅係街頭嘅塗鴉好有味道,每一幅都有唔同感覺,啱哂愛攝之人。

12

8

抽一個下午起三清洞漫步,真係好寫意呀!
而且三清洞好近景福宮、仁寺洞,將呢3個地點劃為同一日嘅行程,方便又易行。

當日我漫無目的咁行三清洞,無特定店舖要去,沿路覺得每間店裝飾都好特別,當然影咗好多相啦。

7

11

10

6

4

3

2

行到累,就去左左邊呢間店食韓國料理,當然係唔知地址啦 XD

page

雖然選擇少,不過味道都唔錯,睇下佢個粒雲吞,成個拳頭咁大~!
我就最欣賞冷面,啱哂怕熱食嘅我。

雖然無同大家介紹到指定店舖,但只要你身在其中,一定會發掘到獨特嘅風景。
有時旅行唔係要為左跑景點、唔一定要Crazy shopping,慢活Hea遊反而會有更深刻感受。

13

Where to ?
地鐵3號線安國站1號出口


喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :) 謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( <— Click )