2014年8月13日星期三

工廠驚喜‧去觀塘影3D相放鬆一下


P8100425


工廠大 廈發展愈來愈多元化、有食、有買之餘,最近仲可以去玩添。
之前參加U blog試玩活動,上星期去咗觀塘工廠區嘅放鬆一下 3D相館 ,雖然小小範圍,但都不失為一個工廠驚喜。

我去過大規模泰國、韓國嘅3D展,雖然放鬆一下 3D相館地方比較細,但好啱幾個朋友仔去Relax一下,始終唔係人人都有出國機會嘛,所以佢又確係屬於香港嘅驚喜。

放鬆一下 3D相館有4間房,畫與畫之間空位唔算大,人多時都需要排隊等畫影,不過無論係泰國、韓國嘅情況都係一樣,所以可以接受。但我認為呢一度都仲有改善空間,例如擺位方便可以將比較大型、又需要趴地嘅畫集中放起較大房間,咁樣影出嚟嘅效果會靚d,唔洗左避右避d穿崩位。


P8100297


簡單嚟講,大型作品唔算多,加埋自拍Zone嘅話都夠大家玩2小時。除咗3D相外,我最欣賞就係簡單嘅自拍Zone,提供幾款背景同道具,等大家多一個玩法。


IMG_20140810_230233

我玩當日係星期日,所以等自拍Zone都算多人,2-3人嘅話就有6mins影相時間,人多d時間就會多d。不過有個小插曲就係本來我想用佢嘅小結他道具,點知搵來搵去都搵唔到,到我影完自發現原來係後面跟隊嘅情侶hold起咗(未到佢地影,點解要hold住d野唔比其他人用呢? 搞到想用的人無得用…)。所以大家玩時都要有公德心,如果要企上畫仍影相記得除鞋,玩時都要顧及他人。

近來尖沙咀都開咗一個3D館,但我自己就覺得兩者各有生存空間,起碼大家多一個選擇、多一個地方去玩嘛。

雖然呢一度無華麗包裝,但最值得欣賞係,呢度由追夢嘅青年人開辦,值得支持。起呢短短2小時入面,我同朋友都玩得好過癮,希望呢一度會愈開愈大,不斷比新鮮感大家啦。
唔知你又鍾唔鍾意玩3d館呢?當中又有邊間令你最難忘呢?


Where to?
地址: 觀塘偉業街205號茂興工業大廈12樓
電話: 5993 5330


喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :) 謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( <— Click )