2014年7月15日星期二

【G遊記】女生Shopping必去- 明洞HK$90掃齊上下身 韓Look無難度!


考下大家,去首爾買平衫,邊度好呢?東大門?Out 啦!

而家去明洞就有超平嘅掃貨好去處,上個月行明洞,無意發現位於地牢Star101,先唔講有幾精彩,講下點解我會放棄東大門先。

 東大門近年d野愈來愈貴,而且想買平衫,就要10pm之後先開始。加上如果只打算每間買一,二件,好多店都唔願賣比你,想成功以至抵價買衫? 起東大門麻煩你收起旅行look,相機no! 手上最好有本薄、有計數機,要扮成真係入貨咁,如果佢地問:shopping? 你就要答:「no, for business….. 太多規舉啦!而且,去旅行玩足一日已經無咩精力,再要夜行血拼,我諗未開始已經累死~! 哈!

而且,女仔要留意一點,夜晚東大門好多假的士,如果你無為意,好易比人呃車費,為咗避開呢個問題,所以我決定,放棄夜行東大門,留多d精力日間遊走。
 
 

好啦,講返明洞Star101,佢隱身起一條橫街,門口放咗一排排w5900(即約HK$45)嘅衫架,唔難發現。再行入去就有長長樓梯到地牢,一入去,真係嘩一聲,好大好多元化,無論男裝、女裝、飾物、配件,都可以搵到。除咗門口一排排w5900嘅特價衫,近樓梯位置都係樓梯一排排w5900嘅衫。當然仲有正價產品啦,總括產品唔貴,而且都係Made in Koread 料唔錯呀!
 
 
門口一排排w5900嘅特價衫
 



地方好大,男女裝都有,女仔唔買悶親另一半啦。


 而我呢個韓Look,上下身就係起Star101買,分別特價各w5900,一共HK$90就包辦到!係唔係好爽呢,買多幾件都唔怕肉痛。
 

 

 
Shopping又唔想去人多又較雜、又怕夜行東大門嘅你,明洞都係一個good choice,至少我同朋友行到10:30pm,個度仲係好旺,又唔洗擔心無metro返酒店嘛。

 

Girls~ 認住呢粒星去尋寶啦!
 
 

 
得一間Shop咁少? 唔夠喉?

下一次為大家介紹超好買地下街,W6000(HK$45)就可以掃齊上下身 韓Look! 你無睇錯,係W6000~ 記得留意Lazy G.Lazy Page~
 
 
預告:一個地下街掃走十幾件衫?
 

star101 (Myeongdong 2 shop)

地址: B1 Myeongdong B/D, 21, Myeongdong 6-gil, Jung-gu, Seoul, Korea
電話: 82-2-3789-1090

喜歡小G? 請到個人Facebook 給我一個like :)
謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( < --- Click )