2014年8月20日星期三

每一個冰桶盛載的不只是冰

thCAQLESZV



當Ice Bucket Challenge好似病毒咁傳播出去,Facebook不斷被洗版、每次打開頁頁見到紅色notice,總擔心係咪自己已被Tag……

當自己被Tag之後,就閞始盤算:要去邊度倒冰呢?要幾時倒?搵邊個幫我拍片呢?要著咩衫先適合?要準備d咩道具呢?去邊買冰呢?之後要再Tag咩人呢?

其實諗咁多問題之前,有無了解過Ice Bucket Challenge真正義意?

Ice Bucket Challenge係想大家體驗ALS病人(肌萎縮性脊髓側索硬化症/漸凍人)起神志清醒狀態之下,眼白白咁睇住自己被「凍」住,全身逐漸癱瘓,肌肉逐漸衰弱、萎縮,直至不能呼吸。想像一下如果你自己靈魂被身體所困,一年又一年……每日張開眼,只望到天花;每晚睡前的影像,亦只有天花,可怕嗎?

眼見Ice Bucket Challenge漸漸被扭曲原義,好似只為挑而挑,未被tag? 又怕大家話你無朋友,話你out。呢個Challenge雖然有人會話浪費食水,但請問批評呢個Challenge之前,自己起日常生活上有幾節能、減水呢? 如果你夏天日日都要開冷氣、每次洗面刷牙都要長開水喉…… 咁請批評之前先檢討自己。

Ice Bucket Challenge原意係好,亦都非常成功,起碼大家關注到ALS係D咩(你仲係吾了解,請自行Google)。
係,呢個Challenge某程度係好玩,相信你呢排成日都「食花生」等睇人找數,但大家找數之前,唔好再諗以上第3段一大輪嘅問題,不如直接行動去捐錢,然後先慢慢「挑」啦。

要記得每一個冰桶盛載的不只是冰,而是ALS病人及病人家屬滿滿的痛苦。


喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :)
謝謝!Lazy G.Lazy Place ( < — Click )