2014年5月4日星期日

【G遊記】彩虹爺爺的彩色人生 - 彩虹眷村

彩虹難得一見,但如果係心中嘅彩虹卻永遠不滅
你心中有彩虹嗎?


台中就有一條彩虹眷村,係由彩虹爺爺親手打造,將佢心中色彩世界透過七彩顏色表達出嚟。我諗好多人都認識,即使無親身去過,總會起某d 地方睇過相吧!無錯,小G起早幾年見到朋友post嘅相,覺得彩虹眷村好特別,點解會有咁多有特色又七彩繽紛嘅彩繪呢? 所以,鍾意影相嘅我,當然要去睇下啦!

起台中火車站對面坐巴士出發(台中客運搭27號公車),大約1.5小時就到啦,因為台中嶺東科技大學係總站,所以學生比較多,一落車向前行幾分鐘就會見到大學後方的干城六村,遠遠已經見到好熱鬧好多人,代表彩虹眷村就起眼前啦。
 

 



呢d色彩繽紛的彩繪作品都出自住起彩虹眷村嘅黃永阜爺爺(92歲),因為當初無聊就拿起畫筆將眷村內街頭巷弄一一勾勒出心中嘅五顏六色繽紛世界,而且佢係無正式學習畫畫,就咁隨心隨意勾勒線條,好勁呀!
 
 
彩虹爺爺原來係起香港出世架!佢好可愛,同佢影合照會擺好多Post架!
 

 




 

 
 
彩虹爺爺作品
真係好七彩,行入去你就會覺得比佢嘅色彩吸引,心情仲會受到感染,開心起嚟。
 
 


彩虹村仲有彩虹戰士
 
 
遊人留下的留言
被彩虹爺爺感動了
如果我們所住嘅地方都有一位彩虹爺爺
將社區變成心中的彩虹
相信生活也變得不一樣
學習爺爺的生活情趣,令日子變得有意義
你其實也可以是彩虹爺爺,為自己建造七色的快樂世界
 
 

 

一字一畫都好有意思
 
彩虹爺爺謝謝你,你點亮了不少人的心!
 

公園前有古早味自家製的雪糕,
記得叫「綜合」4個口味,
好好味,記得食返一杯。
 

 
喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :)
謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( < --- Click )