2014年7月17日星期四

【G遊記】一個地下街掃走十幾件衫?必掃永登蒲HK$45上下身韓衫!


上次去完首爾明洞Star101 (按我重溫),仍然覺得未夠喉,於是同友人一齊去永登浦地下街尋寶,一個個W3000(HK$23)嘅牌仔真係令人好興奮,當然值得花時間去拼過啦!
 
 
呢度就係我5日戰利品
最貴都係w24900(HK$190)
 

 
永登浦地下街


除咗價錢吸引,呢度有個好處就係比較少遊客,同埋唔會太迫,你可以好自在咁行。(我當日去係平日下午),除咗衫之外,仲有一間開24小時嘅超市E mart,岩哂買嘢精,萬一想再買手信,呢度就可以比大家補給機會啦。

由於行永登浦當日就要返香港,我只係預留咗1.5小時去尋寶,時間有限就要用「速字訣」,見到style岩就入去、見到門口有W3000特價牌仔必入,於是短短1.5小時就掃走十幾件衫,當中仲有部份係w3000(HK$23)w5000(HK$38)w8000(HK$62)w10000(HK$77)嘅上、下身,最平買齊一套都只係HK$45、最貴買齊一套都不過HK$160,抵哩!
 


 
呢間就係我搵到w3000(HK$23)嘅店,我買左一條花花裙同一件橫間Tee
 

 
其中幾件起永登浦地下街買嘅戰利品
左上: 閃鑽黑Tee w5000(HK$38)
右上:直間背心w10000(HK$77)
下:花花裙w3000(HK$23)
仲要係made in korea 架!
 

 
首爾好多w10000的手袋店
而呢個手袋係起仁寺洞買w10000(HK$77)



大家去呢度掃貨記得帶環保袋呀,雖然佢地都會有膠袋,但拎少D膠袋,環保一D J
 
Where to: 地鐵1號線永登浦(139) EXIT 5
 
 
 
 
理性戰勝物慾 行理箱只係18.5kg 咋~ haha~ 好彩好彩!
 
 

喜歡小G? 請到個人Facebook 給我一個like :) 謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( <--- Click )