2014年7月31日星期四

【G遊記】地鐵自助 – 超suprise之孔雀散步、松鼠捉迷藏南怡島遊

香港嘅生活,有無令你喘不過氣?

起適當時間去一趟旅行,對我嚟講真係好重要,唔單止心靈滿足,亦都好好為身心reset,消除所有負能量。

小G比較貪心,6月去首爾除咗食同Shopping之外,都想抽一日呼吸大自然空氣,Refresh一下,所以我就加咗一日重點行程 — 南怡島。原本我唔係一個K-POP之人,去之前唔認識呢個地方,亦唔知道韓劇「冬季戀歌」起呢度取景拍攝。但某日見到友人Facebook嘅一張南怡島風景相,就比佢吸引住,好想好想去啦!




友人張南怡島吸引我嘅原因,就係島上綠油油之餘仲有紅、黃、橙、啡樹葉,加上藍天,成個構圖真係好吸引!




決定咗去南怡島,最重要就係搵交通方法:


公車
 東首爾客運站(每15分鐘發車, 車資 5,600韓元), 上鳳客運站(每30分鐘發車, 車資5,100韓元)搭乘開往春川的巴士,在加平客運站下車(約需1小時20分鐘),再搭乘計程車或市內公車前往加平渡船口(約需10分鐘)


火車
 在清涼里站搭乘開往春川方向的火車在加平站下車(1天20班次運行, 車資 3,800韓元)約需1小時20分鐘→ 再搭乘計程車或市內公車前往加平渡船口(約需10分鐘)


接駁車
 在仁寺洞的塔谷公園搭乘開往加平渡船口的直達接駁車,約需1小時40分鐘(首爾出發9:30, 車資7,500韓元)
 預約諮詢:+82-2-753-1245(韓日)

資料轉自http://big5chinese.visitkorea.or.kr/cht/index.kto

思前想後,以下係2個我比較可行的方法

1.由仁寺洞坐遊覽專車

2.地鐵





由於仁寺洞遊覽專車每日早上得一班,如果MISS左就煩,另外即日買票可能會無票,所以我就決定用時間可以自己話事嘅方法 — 地鐵。


我由弘大出發,路程約2小時,詳情如下圖:




去到上鳳就要轉京春線去加平

坐地鐵去到加平之後就要坐的士(車費約W3000/HK$25),上車同司機講Nami,佢地就會明白,車程約10mins。





落車之後,就先要去買門票,記得買外國人門票(成人W8000/HK$62),門票係包括來回船及入場。



船程約5mins,吹下海風,好快就到啦!




比大家睇下我影嘅相先,希望你都鍾意南怡島嘅風景。




南怡島有好多雪人icon
 


 
香港&南韓


最愛呢條路,四季風景都唔同
 
 

夏天都有紅葉,真係好靚
 


 bear bear在啤你
 


南怡島雖然唔係好大,但係我玩得好開心,成個行程真係好難忘同surprise!

因為…… 我遇到了牠和牠!


就係同我散步嘅孔雀、同我玩捉迷藏嘅松鼠,我諗呢世人真係無咩呢d機會,真係好開心又興奮呀!

 

我行左佢行右、我行右佢行左、超過癮
 
 
 
 




如果你怕小動物….. 咁……. 就真係幫你唔到,因為郊野有「大」蜜蜂、蚊、蟲、蟻、蝴蝶….. 真係好正常!佢地係屬於大自然架嘛,只不過係比我地呢D人類打搞到咋。

去南怡島遊樂,你需要放心城市人心態,放慢腳步,盡情享受呢一片美好土地。

南怡島有咩玩? 如果你鍾意踏單車同野餐就岩啦!島上有單車租,咁就唔怕行到腳痛啦,好適合拍拖同一家大細去玩。

唔想野餐?島上面有幾間餐廳,比大家自在咁休息下,我就去左南門食韓國料理



 
素菜拌飯
 

 嫩雞飯


整體味道唔錯,嫩雞真係好滑,餐廳都坐得好舒服

回程在船上睇日落




 南怡島四季風景各有吸引一面,好希望有機會再去南怡島,親身感受!

大家不妨抽時間去玩呀,除咗shoppin之外,我反而鍾意欣賞大自然,因為你永遠唔知道自己會遇到咩,就好似我一樣,拍到同孔雀散步、同松鼠玩捉迷藏嘅片,真係好suprise、呢一d物質絕對比唔上!

希望大家同我一樣,可以起呢度遇見你嘅驚喜啦!



喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :) 謝謝!
 Lazy G.Lazy Place ( <— Click )