2014年8月19日星期二

【G遊記】我在首爾遇上了最佳的味道

我去旅行,有時會好貪心:又想狂食、又想掃貨、又想勁影、又想癲行……我嘅list永遠集以上大成,實行身心靈滿足。當然首決條件係需要:精力充沛嘅Body、志同道合嘅朋友、黑洞一樣嘅肚皮、堅過國腳嘅腳力。

最近一次,當然都唔例外,( 請參考我【首爾+南怡島】5天地鐵精華遊) ,由朝玩到晚真係好開心。難忘事有好多,起行程最後一日我就遇上了一位親切阿朱媽,完全改變咗我10年前對阿朱媽嘅印象。

10年前初次到漢城(個時仲未改名叫首爾):起樂天排隊去廁所,出面排隊的阿朱媽不斷拍門,不斷大聲講野,好似係想叫我快D? 當我打開門,人都未出去之時,; 阿朱媽已經出手推我出去。以上情況已經唔係1次,即使行行下路,佢地都會出手撞你……. 所以第1印象真係唔好。
2014年6月再到首爾:之前經歷,再加上友人遭遇,仍然覺得韓國人比較粗魯(當然只係部分人啦)。但事隔10再去韓國,韓國人比我感覺非常良好。

除咗女孩子最喜愛掃貨環節外,最開心就係捕捉到好多happy moment ,同孔雀漫步、同松鼠玩捉E因、影靚相之餘,有好多surprise( 請參考我地鐵自助 – 超suprise之孔雀散步、松鼠捉迷藏南怡島遊)。

之前人人同我講話韓國人好粗魯,但我覺得佢地比好多香港人品格仲好,淡定、簡單、慢活節奏真係好舒服!

5日入面我遇見好多好nice韓國人:
一到步就起機鐵遇見同你打招呼、屈身躹躬歡迎你到南韓嘅禮貌路人大叔
起南山cable car主動讓靚位比我影風景相嘅氣質男
起梨大引人笑又同你講i love u 嘅sale 男
起梨大熱情又突然擁你入懷嘅big hug男
起惠化餵你食嘢又主動幫我們合照再一齊影相嘅阿朱媽
起南山主動拎你相機一齊影影子合照嘅雪糕男
起機鐵上會指住日落叫你影相嘅阿朱媽
起弘大兩手幫你抽起2個40kg行李落樓梯嘅高大力氣民宿男
起南山遇見叫我幫佢影相嘅跑步影相型男
飛機上主動幫你拎行李嘅淡定台型大叔
仲有沿途上遇每一個途人!

令我最深刻一定係惠化壁畫村阿朱媽,當日上完山坡又上又落,個人已經又攰又餓,於是就隨心入咗一間韓式小食店,而店內有一位阿朱媽老婆婆。落單時大家語言不通,但係Menu上面係有中韓對照,我只要指住中名,阿朱媽就會知道我想食咩啦!當嘢食嚟齊之後,唔少得同朋友影下相,估唔到阿朱媽用身體語言示意幫我同朋友影相、仲由店內走出店外,為嘅係幫我同朋友影到一張露台外觀嘅相,仲溫馨提示我地笑得開心d,佢仲估唔到我地會get到佢講咩,所以開心到舉起姆指。對遊客嚟講,呢d少少舉動,已經令我好感動、好窩心。


page 

詳細地址唔清楚,但就係左上呢一間小店,好有家庭味道


以為影完相就可以開動?阿朱媽又出手啦!
事關我order咗一碗冷面,阿朱媽怕我唔知道正確食法,於是佢又用交剪剪斷d麵,整細d 蛋,然後…再將冷麵送入我口,太熱情啦!
隨著我哋整熱鬧小店後,客人愈多愈多,阿朱媽亦忙住廚房工作,老婆婆就好怕羞咁坐埋一角,笑咪咪咁望住食客。到我哋食完嘢埋單,阿朱媽仲好努力咁起廚房工作,於是我哋只好大動作同佢揮手bye bye,而佢面上仍然係一個親切笑臉。


IMG_20140819_111403 笑臉阿朱媽


10389061_10152544089916563_4594520852544745117_n


N Seoul Tower 和韓男的影子合照 本來我只係玩梗自己隻公仔 佢見到我就拎我相機影咗呢張 我和他,牠, 牠。


韓國除咗食同買,我更鍾意同佢地溝通 (≧∇≦) 感受一下韓式熱情,阿朱媽及以上提到嘅韓國人帶比我嘅感受,遠遠勝過crazy shopping嘅物慾滿足,等我體會到首爾最佳的味道 — 人情味。對比起韓國人,香港人反而顯得冷漠自私,你熱心少少又怕人地話你「厚多士」,起香港熱心已經變咗奢侈品。

每一趟旅程總會遇見唔同嘅人,慶幸我5日入面由頭到尾到遇到親切的他/她/牠。
當然人人經歷不同、有好當然有唔好,其實只要打開心扉,’任何一位路人都可能係你最美風景。


10402851_10152535454961563_8121063327144636294_n


期望下一次旅程,遇見更多異國朋友。
今次起璧畫村影咗唔少相。


P6189970


IMG_20140622_083947


21



喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :)
謝謝!Lazy G.Lazy Place ( < — Click )