2014年9月12日星期五

相機先食 – 女生生命中不能缺少的…甜

請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

分子料理、分子雪糕、分子素食、終於有分子甜品啦!
甜品絕對係女生生命中不能缺少,明明正餐肚皮已經滿滿,但總有多一個胃去消滅甜品,神奇吧!
如果你問我點解鍾意甜品,原因?

開心law !
靚law!
為食law!
Gathering law!
相機先食law!

膚淺? Haha… 人生總有膚淺時候,滿足了肚皮又滿足了心靈,何樂而不為?
最近去了元朗,隨道當然又去滿足一下慾望,試想食好耐嘅分子甜品 — sense dessert café,佢Menu比較簡單,而我就揀咗玫瑰慕思同埋tiramisu盆栽(原味),單睇外表已經好吸引。


page


點解會叫分子呢?因為你睇落佢係A,其實佢係B law~ haha
如果你唔知,會唔會以為佢真係一盆盆栽呢?


IMG-20140907-WA0018


tiramisu盆栽一入口有少少酒味,感覺乾身,做到真係好似泥咁,最得意之處就係入面有少少爆炸糖,輕微爆開好過癮。


20140906南生圍170


玫瑰慕思D泡泡好似沖泡泡浴咁,見到心情大好。你以為見到D泡泡咁豐富,點知……你睇到佢,但食唔到law! 將d 泡泡放入口,感覺? 真係好得意,原來食唔到架?呢杯有淡淡玫瑰味,底個層的慕思混咗啫喱,微甜、好清新。賣點?外表law ,相信大部份女生見到一定會相機先食啦!

如果我生命中缺少咗甜品,相信一定會少咗好多樂趣啦!
唔知你又有無咩特別甜品可以介紹下呢? 來分享你的甜吧!


Where to:元朗鳳攸南街9號好順利大廈地下2號


請給我一個 like :) Thanks!
My Facebook Lazy G.Lazy Place

沒有留言:

發佈留言