2014年4月15日星期二

【G遊記】在森林和原野是多麼的逍遙 ~漫步台中溪頭森林遊樂區





Lazy ? Busy?
好耐無updateblog,唔好以為我真係好Lazy,實情係太太太Busy ><”
今日終於有時間啦!
 
入返正提先~
G夜遊妖怪村之後,第2日上晝做咗件好少遊客會做嘅活動 行山!

(….唔係嘛,有無咁健康先 ?)

 就係咁健康,既然一場嚟到頭,當然要去睇下好出名嘅神木,同埋大啖大啖咁索有益身心嘅芬多陰離子空啦!

 
下一站:頭森林遊樂區 ( 總面積2,514公頃,海拔1,150 )



 
經民宿哥哥介紹之下, 預計3-4小時行完,之後就可以坐車去台中夜繼續2.5日嘅血拼行程!

 
頭森林遊樂區真係好大,如果要行哂所有景點,應該要1日,主要景點有:服務中心、大學池、空中走廊、植物進化探索園、神木、竹類標本園、竹廬、筠屋、巨石、銀杏林、步道、森林探索區等等。而我今次就主要去睇神木,所以其他景點都係路過。


 

行咗1.5小時,仲未見到神木,但沿路風景都好靚,有彩虹橋、有紅檜樹群、櫻花道,真係愈行愈精彩。

 
要行2000幾米先可以去到睇神木

 
櫻花道
 
 
成個山頭都係櫻花


 
櫻花
 

 
櫻花就在腳下
 

 
你看到有小松鼠嗎?
 


 
無意中發現彩虹橋
 
由於係咁上山,路面都有少少斜,所以行下又坐下、食下又影下,熱下又凍下,終於見到神木啦!溪頭神木的樹齡約2800年,樹高46公尺,樹圍16公尺,樹幹直徑4.33公尺,係我見過最最最大嘅樹木呀!

 


 
好大好大呀~~
 
 
睇完神木之後,又行咗一大段路,終於完成咗森林遊樂區行程lu~  

 
沿路風景令人好Relax


可能個日係平日,所以淨係得長者行山,最得意係同好多公公婆婆一齊行,感覺好似好街坊,與眾同樂一樣,行完之後,真係成個人都好暢快呀!

 
我係佢地一份子 XD
 

到咗下午,買多少少妖怪村手信之後,就坐「台灣好行」去台中lu! 提提大家,如果去溪頭,最好住至少1晚,咁樣就會舒服d,唔洗咁趕,因為一來一回至少3小時呀!

如果要坐「台灣好行」去溪頭,記得早d去買飛,同埋要買來回票呀,咁就make sure你有車返台中,因為溪頭交通唔係太方便。(除非自己開車或包車)

 
坐咗1.5小時公車之後,終於到咗台中火車站,行幾分鐘就到訂咗嘅新驛酒店,真係超方便,如果下次去台中,我都會選擇住起台中火車站附近。

 
起酒店小休之後,馬上打的出發一中夜市(小插曲:台灣的司機真係好熱情,基本上次次佢地都好鍾意同我傾計,講東講西,仲講到唔願比我落車,要add埋佢FB先走得 XD)



一中夜市好熱鬧,司機哥哥介紹一定要食雞排,於是我就去排隊。
點知一咬……….真係不得了!好味到喊,起台北的雞排一定無佢咁出色,雖然好熱氣,但一場嚟到,當然要食啦,到而家仲好懷念個一隻味,好後悔之後無再食多一次呀 ><
 
 
勁好味

 
 
最後飲埋杯阿月紅茶,真係爽呀
阿月門口全部都係用完嘅檸檬,單睇數量,就知一日
賣出好多杯,勁呀!

食下又飲下,當然唔小得去86小店,小三美日去血拼啦,買咗少少手信之後,就返酒店休息lu

餘下2 日旅程,仲有我最期待嘅親親草泥馬~~ 留返下次再介紹啦:)

喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :)
謝謝!Lazy G.Lazy Place ( < --- Click



沒有留言:

發佈留言