2014年3月25日星期二

【G遊記】 台中溪頭妖怪之出末?

「生平不作虧心事,夜半敲門也不驚」......
 
所以小G今次台中遊特別加左刺激行程 — 闖蕩妖怪村!

 
日式建築?又有神社、烏居?乜小G去咗日本咩?

 


 
 
哈~ 其實我邊有咁大膽去「搞鬼」丫,只係去咗
溪頭妖怪村,而佢亦係明山大飯店主題飯店,以日式建築風格為主嘅玩、食、宿新景點。
 

 
 慢慢行入去已經感受到日本風情啦!
 
 

 
小G入到去,完全係進入開心Mode,因為入面建築同商品好吸引我,所有擺設都係用妖怪為題,真係愈行愈見「鬼」呀!
 

 
有無d 似曾相識感覺?
 
 
 
又有一隻「鬼王子」等梗你~~~
 
 
怕「見鬼?」咁就要去出下血,話唔定有避邪作用~ 哈哈!  其實我係指血拼!
 

 
入面最出名有妖怪麵,係豬肉泡麵
(買咗,但未試食,唔知入面會有咩呢 :p)
 

 


 
各式各樣妖怪飲品
 

 
妖怪商品 - 佢叫枯麻
 
 
 妖怪商品 - 佢叫八豆

 
小G 見到呢D精品,忍唔住買咗,d名真係笑死我~!
 
 
行到肚餓都唔洗擔心,因為入面有好多小食、特式妖怪食品、餐廳,如果樣樣都試一d,基本上都好飽lu。

 

 
估下呢個眼球係咩野?
 
 
(開估:湯丸)


講到食,妖怪村內有個久保田烘焙坊,主要賣自家出產麵包,仲有創意商品,佢最出名係「咬人貓」,可惜要排大隊,所以無緣一試...


久保田烘焙坊


其實邊個話妖怪一定好可怕,只要有創意,包你鐘意呀! 如果有時間,去玩返半日都係唔錯選擇。點解我話半日呢?因為溪頭比較遠,由台中火車站出發要坐1.5小時公車,但公車班次好少,所以都係要住1晚比較好,而且仲要住近妖怪村呀,咁先感受到妖怪夜晚氣氛。

咁另外半日去邊?下次再話你知 XD


溪頭妖怪村
營業電話:(049)261-2219
營業地址:南投縣鹿谷鄉內湖村興產路二之三號
 
喜歡小G嘛? 請到個人Facebook 給我一個like啦 :) 謝謝!
Lazy G.Lazy Place ( < --- Click )

沒有留言:

發佈留言